Imponerande.

35 st har vart inne här idag utan att jag länkat eller anything. Hursomhelst. Jag har pluggat hela dagen och JÄVLAR vad nöjd jag är! :D Har kritiskt granskat 2,5 texter av 4. Innan jag lägger mig ska jag vara klar med tre stycken. Den sista får jag hoppas på att någon annan i gruppen hann fixa på ett bra sätt.

i helgen kommer min fina mamma här och det ska bli så mysigt att få krama hennes lilla kropp!
eftersom klockan redan är 22 och jag borde sova nu så ska jag försöka bli klar lite snabbt här med trejde texten :)


tror snart att jag måste tvinga min finis sambo till att glo på lejonkungen igen. Jag saknar filmen. MIWH!

Nu drar jag på känn en doft av kärleken här, på högsta volym <3! åh så underbaaaaaaaaaaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0