Its getting hot in here, so take of all your clothes!!!

uuuuuuusch SÅ JÄVLA VARMT! Precis friterat pommes på spisen också så det är extra varmt just nu.. sitter helt nude på min datorstol för att försöka svalka mig men det hjälper fan inte.. usch.. Har pluggat hyfsat bra idag, känns skönt. men ska göra klart en liten del innan jag går och lägger mig.. 08 är det som gäller imorgon, ska upp och göra botanik då.. Idag blev det mikrobiologi som är fan så mycket roligare och enklare att förstå.

btw så är det morsdag på söndag, glöm inte det!
Imorgon ska jag ta blodprov också.. känns drygt meeen a girl gotta do what a girl gotta do! så är det bara :)
Jag är glad idag. och nöjd med dagen. Vi har tillochmed hunnit städa lite i köket. faboluos!



detta var jag för ungefär ett år sen, tejpat ärr and all ;D .. viktigt efter operationen..  och jag önskar att jag hade mina naglar kvar.. men idag har jag ätit på dom som en maniac.. helt onödigt.. 

yeye, back to studies ;D beey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0