men jag antar..

att livet alltid kommer vara hårt och fult. och vet du vad min uppgift i livet är? att göra livet mer fint. och jag ska kämpa igenom allt hårt. för vet ni vad det hårda och fula i livet kommer ifrån? alla fula människor som inte förstår sig på saker. Alla konstiga saker med mänskligheten. fan vad vi är en sjuk ras...


jag går emot oss. jag ska vara en stolt, fin sak mitt i allt det här.. En glädjespridre och inte en fitta.


Cuz thats just who I am.
och jag känner ingen depression längre. Jag tycker att allt har mening igen, inte som för någon månad sen. Då verkade det som inget hade någon mening. alls.
men det har det. och jag älskar varje steg jag tar framåt i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0