Partner, let me upgrade you!

Hellluuu, sitter och diggar Beyoncé samtidigt som jag övar på alla latinska och svenska ord.. Kör ett memory som jag gjort själv, ibland önskar jag att jag snabbt bara kunde programmera ihop ett snabbt fucking memory istället för att sitta här och klippa ut exakt lika stora bitar, skriva på fram och baksida, numrera och hålla på.. Fucking dagisnivå ärligt talat .. haha..
men jag är helt oförmögen till att programmera.. tyvärr..



tänkte bara slänga upp litet fint inlägg här så ni vet att jag inte sov för länge (sov faktiskt inte alls! :D ) och att jag lever woho!

bilden är btw på en Palmmossa :) Heter Climacium Dendoriodes på latin för er som är intresserade, haha!
nu tänkte jag faktiskt att mina släktingar i lite äldre dagar som läser detta, tillochmed dom kan fortfarande lära sig nya saker varje dag. Jävlar alltså. Jag önskar jag kunde leva föralltid så jag kunde bli expert i flera hundra ämnen.. Svinkul att lära sig saker <3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0