Rysk banantårta, tårar och plugg.

Hej alla fina!
Jag har pausat plugget nu..
Har kommit rätt långt men far from vad jag hade önskat. Men ska iochförsig sitta uppe ett tag eftersom det är fredag.
Tänkte bara säga att jag just åt en rysk banantårta och den var svingod. Men jävligt mättsam. MMMums!
sen började jag lipa idag också.. fick hem ett brev från världens finaste vän som man någonsin kan ha (och jag haft i TIO fucking år iår !!) där hon hade skrivit lite fint, mest peppande och awesome men jag blev så rörd mest för att hon verkligen vet att jag FÖRALLTID är där för henne, oavsett hur sällan vi ses..

Btw så fungerar inte min facebook på vanlig dator och jag FATTAR INTE varför?!.. Alla andra hemsidor fungerar, och på mobilen fungerar det. och även på wiktors dator. fucked up!


såhär ser lilla face ut på min dator...;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0