Sista maj

hellu.. vädret är inte direkt askalas idag, men jag är ändå uppe, redo för plugget.. Drar strax till skolan och vet inte hur länge jag stannar.. Har en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel del att försöka förstå... Under mikrobiologi-plugget kunde jag iallafall sitta och göra lite andra roliga saker eftersom jag kände att jag hade en förståelse om det.. men botaniken nu, herregud jag hajjar ingenting.. och jag är svinorolig att jag ska faila på lördag... siktar iallafall inte högre än godkänt..



dessutom saknar jag kirsty väldigt mycket och önskar att lovet bara kunde vara här..... argh..

Idag ska jag inte sitta något alls framför datorn / facebook har jag och wiktor sagt.. Han ska plugga och jag ska plugga.. Han har äntligen fått hem sin mattebok nämligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0