underbara piller<3

HAHAHAHA! jag sitter jut nu och är rätt förvirrad.. kan inte stå, gå eller sitta still utan att snubbla runt..

anwyay..odom hjälpte. testade dom nya imovane, sov 2h, wiktor väckte mig, jag var migränfri (och i ett förvirrat tillstånd..) coch nuskal jag ..ööööööööööööö..............ja ska ka
ja just det jag ska fixa kycklingen.. tina och cutta den innan wiktor kommer tillbaks från affören.. så förböerederj ag lite mat..
Känner m g som när jag satt i sängn i sjukhusett'
hahaha oj! det ringde just och jag skyndade igäv.. flög rakt på ett skåp.. insåg att ajg skulle sakta ner lite....det var wiktor som iundrade ifall jag ville ha ketchup...herregud..



7


Känner mig ungefrä som när jag hade tagit ett lugnande piller förut hos läkaren.. men detta var lite mildare.. feels good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0