En femminutare!

har typ fem min på mig att blogga. men nu sitter jag vid wiktors dator (min är fortfarande sönder och hos min bror för lagning) så detkommer gå snabbare och bli finare skrivet än på paden. dessutom kan man ladda upp bilder utan några som helst problem här, på paden kan det ibland krångla..

Jag har mått så jääävla bra idag, trots att dagen varit uruselt tråkig. Sådär.. riktigt tråkig ni vet. Har hjälpt min bror mycket med plugget, sen har jag såklart själv vart i skolan och sen har jag ätit.. haha!

Tänkte att jag kanske får låna hans dator lite till sen, så jag kan skriva om något kul
 
 
Exempelvis om project runway när miss dita von teese var med. Omg så snygg hon är! Jag kollade på programmet  då, var bara tvungen! haha.. hotstuff

aaaaaaaaaamagad! måste gå nu igen men jag behöver tips på skor också! ska ladda upp alla bilder här sen som jag funderar på att köpa. Omnomnom så fint med skooor< <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0