gårdagens äventyr

min plan var egentligen att plugga igår, men jag hade fortfarande inte bestämt vilket ämne jag skulle prata om.. nu däremot vet jag det :) så idag blir mer plugg.. dessutom hade jag glömt att jag lovat att hänga med petter i helgen... haha! så när han ringde mig och jag var i tvättstugan så sa jag till honom att jag åker dit efter tvätten. 
när w och jag kom dit så spelade vi spel, spank the monkey ♡ gotta love it! haha  jag var heeeela tiden så nära på att vinna, men petter slog mig såklart! jag kom tvåa och wiktor sist, därefter började vi karva pumpa.. detta är en sak jag aldrig gjort i hela mitt liv... sjukt kletigt skulle jag säga ;) men kul! :D
 
 
jag är intedirekt bra på att göra kreativa saker och göra dem snyggt, så jag gjorde bara ett hjärta-hål rakt genom pumpan men min gav iallafall funktion;det kom in syre till ljusen :) petter och w gjorde pedobear respektive stewie griffin och de blev båda riktigt nice :D
efteråt så käkade vi, och testade även att rosta pumpakärnor, de som inte blev brända var väl ok men de flesta inte ;)
sen drog jag och w hem för att ta ut hunden innan vi skulle på bio.. vi såg james bond filmen..den var väl som en helt ok actionrulle men inte mycket mer än så ^^
påväg hem så såg vi att bussarna inte längre går...det räknades som söndag igår, så vi delar en taxi med något annat par hem, eller nästan hem. vi fick gå från andra sidan av skäggetorp bara,men det är rätt värt när vi bara betalade 8kr för oss 2, snällt av de andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0