Köp av skor?

Happ.. Insåg att jag inte behöver skorna. Hemsk jävla insikt. Jag har ett par blåa och ett par svarta.. vad jag egentligen behlver är väl vinterskor. sug...
 
Ska betala räkningar nu, började med tvåtten vid 11 och ska ner dit vid 12 igen........MEN OMFG!!!!!!!! logga just in på banken (är sen med hyran 3 dagar nu!) och såg att wiktor fortfarande inte fört över pengar. jag såg ju honom göra det.. men antar att det inte hann från swedbank ->Nordea innan helgen. fuck.... yeye.. blir iallafall betalning av min lilla fina hatt!
 
Såg även att kryssningsbiljetterna inte hade gått igenom att betala IGEN!? Så nu ringde jag stena line och dom sa att allt redan var betalt. Skönt!
Bild från arkivet, jag önskar jag var såhär awesome idag. Men im not! Sitter i en stor jävla tröja med leggins, tvättkläder you know ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0