Ser fram emot nästa helg

Jag har en hel vecka framför mig, innan det blir helg igen, som innehåller bl.a. en muntlig redovisning och lite andra moment. Men jag längtar förjävla mycket tills nästa helg.. Måste dra iväg på torsdagen, för på fredag har jag en tid hos tandregleringen! Äntligen ska det fixas!
Har inte kunnat fixa tänderna på flera flera år, först pga att de var oroliga för att en bakterie på tänderna skulle hamna i blodbanan och fucka upp hjärtat totalt, sen skulle jag opereras och då gick det ju verkligen inte, efter det så bestämde vi att vi bara tar bort tänderna istället för att reglera dom, men då åt jag waran och då får inte tandläkarna pilla. Jag äter fortfarande waran, men eftersom det är sagt att jag ska göra det hela mitt liv så tog jag upp frågan om mina tänder, då sa warantjejerna att "det är bara att gå hit när du fått en tid så löser vi det och minskar dosen tills du  har ditt läkarbesök och tänderna ska dras"

SKÖNT!
Dessutom är det fest hos boris, han fyller år :) ser jag också fram emot massor! Nu ska jag ner till tvättstugan igen, beey!
 
 
också arkvibild.. jag & morsan för typ... ? Skulle tippa på att det är 7 eller 8 år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0