skola 8 till 8

yep, thats right! imorgon går jag i skolan från 08 till 20.00... ska se om det ens går bussar hem imon....usch. förövrigt har jag vart i skolan idag, sen lagat mat och tittat på den nya spiderman! såååå mycket bättre än de gamla..nicenice! nu ska jag plugga tänkte jag... har ingen tid över till att blogga egentligen så det får bli såhär...förövrigt är dagens låt "ballad i p-moll". 
 
sov sött alla
 
 
jag hade haft samma toffs i 3 dagar när jag var sjuk...duchade sen äntligen ..men innan det tog jag ur toffsen och mitt hår hade blivit såhär..hahah!

Kommentarer
Postat av: Boris

Jobbigt att orka vara skarp och plugga så länge. :/ Men grymt fint hår hade du efter omständigheterna. :)

2012-11-21 @ 10:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0