Studehäst

Hojj!
Sitter och pluggar med min brorsa, det är matte.. rätt kul med matte tycker jag.. det enda jag saknar är mitt glas fyllt med cocacola..
Sjukligt trött är jag idag också..Gick upp runt 06.30 fast att jag var ledig från skolan idag.. Skulle till Norrköping och träffa några klasspolare så vi skulle plugga klart våran skituppgift. Gick jättebra och alla jobbade riktigt effektivt..Men vägen till norrköping var ju dödstråkig.. bara massa gråa trista moln över massa åkrar typ..
Sen när jag kom till linköping runt halv 3 så åkte jag till nordea innan det stängde och löste lite bankbuisness..
och det här började jag skriva klockan 17 typ.. nu är klockan 22.. hela dagen är förbi. Har iofs pluggat lite, det är ju bra.. men mestadels har jag sovit och gosat med wiktor.. dåligt. men mysigt! ;D
 Sitter just nu och kollar igenom min kamera som jag inte använt på länge..
kul! :D
hittar massa fina bilder, ex. på den här vovven jag träffade i stan en gång.. Tänkte att det vore perfekt för ebba att para sig med denna, så jag frågade om jag fick ta en bild och det fick jag :) men sen glömde jag att visa pappa endå.. haha idiotcamilla..
 

Förövrigt så var helgen jättebra. Hann inte köpa alla julklappar men ändå. Jag fick ha en väldigt bra tid med boris och sabina, det var nice.. dock han jag inte träffa pappa alls mycket denna helgen meeeen yeye, så blir det ibland. han vet att jag älskar honom

Ska btw till vårdcentralen på torsdag och vaccinera mig.. awesome! jag måste verkligen få det gjort.. Nu ska jag hoppa till sängs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0