for fuck sake!!!!

jag blir ledsen när jag glömmer att blogga! :| har tänkt flera gånger att "åh , detta borde jag blogga om" men jag tar mig inte längre tiden till att blogga :/ dååååligt! en sak btw som jag inte sagt är att jag har fått en 5a på förra tentan, bäst camilla is on the move! sen har jag dessutom börjat intressera mig mycket för naturvård... menet ska jag skriva ett helt eget inlägg om sen...
 
HURSOMHELST :D jag har en ny tenta på torsdag så jag måste verkligen plugga i helgen .. förra helgen var jag i jkpg.. fick äääääntligen träffa min fina familj.. det hände inte jättemycket men det gjorde mig inget, ville bara hem och hälsa på alla.. på lördagen var det typ fest, thats all ^^ nästa helg åker jag nog ner igen eftersom min fina vän boris fyller år runt den helgen.. 
 
 
och btw..mindator är fortfarande paj, sitter just nu på surfplattan.. ska svara på kommentarer och uppdatera mer när den är tillbaka :) har btw fått lite av ett hedersuppdrag! blivit ombedd att samtala och hjälpa/förbereda en människa på en hjärtoperation (liknande den jag gjorde för två år sen) och det är verkligen givande och uppskattat. känns skönt :
 
hjälpa hjärtfel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0