Jag har saknat det här!

Åh! att blogga alltså. Gillart! Idag har jag haft migrän, som tur var så kom det efter skolan (Y)! Dock skulle jag hämta ut mitt pass idag.. vilket var lite oturligt. men det gick okej. Gjorde ont som fan när bussen körde som en idiot men yeye haha sånt får man ta.. Somande direkt när jag kom hem (typ 17) och vaknade 18.40.. inte direkt trött just nu med andra ord.. men måste sova i rätt bra tid, tänker plugga sönder imon, vilket jag tänkte göra idag, men hela dagen pajade ju..Blir så lack när mina planer inte går i lås. Herregud..

lagade middag när jag gick upp (kött och pommes), jag lyckades göra SVINGOTT kött! helt imponerad av mig själv.. Följde pappas tips (som jag brukar, men det går liksom inte ändå) och jag lyckades äntligen hah! Fast sen har ju jag rätt höga krav på kött, såatteeeh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0