sååå drygt!

har pluggat som en idiot. Tills onsdags. sen vilade jag. På torsdagen gick jag aslänge och likaså fredagen .. kom hem runt 17. kände att jag borde blogga (somnade dock) men sen efteråt så kände jag "jag kan itne blogga nu, ahr inte bloggat på en evighet, måste skriva något intressant!" men fuck det. det måste jag inte. har hållt mig från att blogga bara för jag ska skriva något intressant. nej ! haha fan heller.
har sabina, boris & torbjörn här just nu :) Mycket trevligt!
Klarade mitt prov fo sho och deessutom min dugga. svinbra camilla.
nu har vi börjat med ekologi. det tycker jag är jävligt svårt..
jag måste också skriva om andra roligheter som skett, tex att jag handlade lite mer martin och björn och pea (?) i fredags.. men.. eh. nu msåte jag sova. jag tror jag dör. och jag ska ALDRIG göra såhär igen.. "kan inte blogga om något ointressant, var så längesen" fuck det.
sen har jag btw hittat ett ASGOTT recept på enchiladas! alla barn hade älskat det ! :D kan visa senare också,.. och sen har jag hittat ny musik som jag gillar! Sabina tipsade mig om Die Artwoord, nice!
sovgottnu alla!'
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0