sorry to say

men jag har haft migrän i fredags, söndags och idag.. suger. men jag har iaf pluggat lite ändå.. idag trodde jag att det gick bra att plugga men turned out att jag inte kunde så jättemycket ändå.. vi får se hur det går imorgon men nu ska jag inte plugga mer för dagen. har ont i huvudet just nu också så jag får väl chilla efter att jag ätit middag (ja, det blev lite sent idag..) och sen så ska jag sova. Imorgon går jag upp vid 08 och pluggar :) 13.00 är duggan .. blir nog bra tillslut. Min snälla pojkvän har hjälpt mig så mycket han kan, men då glömdes iofs maten bort men det gjorde inte så mycket eftersom jag sov rätt länge för att bli av med huvudvärken (vill inte ta en tablett och förlora en hel dag på att vara hög som jag vet inte vad..) och sen åt jag en stor baguett och dessutom kycklinglår med ris och sås till lunch osv osv, så jag har ätit, men är hungrig igen..
 
önskar alla mina biologvänner ett lycka till på duggan imorgon. Och så hoppas jag verkligen att jag slipper huvudvärk.det skulle vara uppskattat.
Imorgon ska jag och wiktor ha en alldeles egen dag för oss själva,, vet inte vad vi ska göra än men kanske blir bio eller en matbit på stan eller bara sitta hemma och mysa eller något..
Vilket påminner mig om igår! När jag pluggade så skulle jag få en belöning på kvällen så wiktor gjorde choklad fondue (stavning? ) till mig ihop med massa massa frukt. Jag gillade inte inte chokladfondue men frukterna var goda^^ Där satt vi med våran snälla fransman. Han är verkligen supertrevlig lilla Loic.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0