En herrans massa tid som bara springer förbi..

Hej.. Här hemma i linköping (är hemma nu igen! ^^) är det lite nedstämt.. Anledningarna är lite väl privata men jag, Wiktor och Donna tar iallafall hand om varandra och gör det bästa av situationen..
Har haft ett jätteskönt lov, helt utan att göra något som helst viktigt.. Vilket såklart gör att allt det viktiga är kvar nu, när jag inte har lov och tid över ! haha.. Typical moi.
Imorgon går jag från 08 till 21.. Jag är inte pepp..
Har börjat med nya kurser (Y)! Det är biokemi, molekylär genetik och fortsättning på statistiken..
Förövrigt måste jag duscha, har precis tagit bort kompressen från operationssåret/ärret.. Dosan togs ju bort för 2 veckor sen typ..Det ska in en ny inom några veckr igen.. men yeye, jag kan iallafall använda BH igen, efter 2 månader haha! men snart blir det att leva utan igen, fast det ska bli rätt skönt. Fyfan vad obehagligt det är att dra på sig skiten när man vart utan så länge .. haha!

Googlade BH. vad fan gör snubben där ?XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0