har hittat en ny favoritbutik!

Tja, jag åkte ner till stan idag.. Faktiskt bara med ett mål:handla något. Det är jääääääääääävligt sällan jag gör så men yeye, det blev ett par skor men är fortfarande inte helt säker på dem..de måste impregneras och jag är ju för lat för sån skit... Men samtidigt satt de perfekt och var storlek 35...... Ohoooo! Obestämd. Men tänker gå med dom hemma några dagar och känns det inte helt bra om några dagar så är det ju öppet köp i 10dagar..
men jag gick in i en Annan butik också..  Blev helt förälskad i allt gulligt och fint! Accesoaries hette den.. Tror jag kanske köper saker där om skorna blir återlämnande..eller så önskar jag mig presentkort därifrån på min födelsedag haha! Yeye nu är jag påväg hem och ska plugga :) känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0