Helg! :D

Tjabba, eftersom jag var hemma 20 .00från skolan igår (fick sluta 2h tidigare! :D) så skrev jag inget.. men idag är det fredag och det innebär att efter 17 får jag ta helg :) Däremot blir det en hel del plugg denna helgen men yeye..
Tobias kommer över också, så vi ska städa idag innan han kommer hit.. Jag har missat mitt blodprov i 15 dagar... Det är jävligt typiskt, eftersom jag kom på det i onsdags då jag slutade 17.. sen igår slutade jag 20, och idag 17.. Alla provcentraler är ju stängda.. Så då kan jag int heller ta det på helgen (tror jag? ska kolla om sjukhusets provcentral är öppen iaf...) heller, så det får bli på måndag. Om det är jättehögt värde så kan det gå åt helvete med undersökningen av tänderna i jönköing på tisdag. Även om det bara är en undersökning, men river dem med instrument mm så kommer det ju inte sluta blöda....
yeye, det är ett annat bekymmer som ska lösas på måndag, om inte i helgen...
Nu måste jag borsta tänderna innan bussen åker.. Ha en bra dag

såhär ser mitt ärr från dosan ut btw
 

Kommentarer
Postat av: marina

Var har du det ärret?

2013-04-06 @ 15:01:53
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: marina

sv. Aha. Undrade för det såg ut som du hade det mellan brösten. Vad har hänt som att du har fått operera dig?

2013-04-07 @ 10:17:19
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0