Nya tag

Tja, idag har jag haft migrän mer än halva dagen, det har sugit stenhårt, men det är lite bättre nu.. eller okej, mycket bättre ^^ men liiite ont sitter fortfarande kvar..
Idag fick jag tag i en ny uppkörning på måndag kl 13, jag ber till mig själv att jag ska FAN I MEJ KLARA den här jävla pisskiten.
 
Ikväll ska jag iväg till underbara sarah och oliwer, dessutom är sarahs bror david där också (Y)
middag,film blir det..
 
Här har ni en arkivbild från julas, detta skulle blivit vårt julkort men det var alldeles för mycket att plugga så jag hann aldrig skapa några julkort.. Sen tycker jag egentligen att det är rätt cheesy med julkort men tänkte "äh vafan, har man tid så har man" men sen hade jag ju inte tid..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0