Aptit

Tjoho! Jag börjar bli orolig över att jag äter mycket mindre.. Ungefär sen mitten av december, lite tidigare, så har jag inte alls ätit i dom mägnderna jag brukar göra... Börjar bli orolig. Tänkte just ta pizza ur en matlåda.. Värmt upp den nu och sitter här med den, skar ut en bit och tog gaffeln mot munnen och kände en illamåendekänsla.. What?!
Jag hoppas att det bara är att det är morgon än (iallafall för mig haha..) men när jag smakade på biten är den ändå jävligt god.. Men magen säger liksom "orkar inte" eller "blä, du gör mig upprörd" fast smaklökarna bara ÅÅH GE MIG MER!

Jag vet inte vad jag ska göra. What the fuck.. försöker bara äta som vanligt.. men det är verkligen som att magen bara "app app app! det där orkar inte vi!" ... ;(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0