En dag, helt utan planering!

Hejsan allihopa! Idag är det datorförbudsdag för mig (som varannan dag alltid är nu för tiden) men jag får fortfarande blogga och kolla skolsaker samt fixa med banken osv.. min regel är att det inte blir slöseri med bloggare, facebook, allmänt strunt på nätet och sådär..

Har inte haft en endaste liten sak på min planering idag.. Helt sjukt! Planerar-milla liksom.. haha.. men herreguuuuuuuuuuud vad skönt det har varit! Imon släpps min hemtenta, så jag ska plugga resterande två veckor.. Känns bra..
Just nu sitter jag och oroar mig över ett piller som sitter fel som jag svalt, känns exakt som förra gången jag bara spydde rakt ut på golvet..är väldigt orolig.. Så ska försöka få ner det med vatten eller något, ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0