Först krånglar bloggen, sen krånglar magen!

Halloj allihopa! Idag är jag på rätt väg, jag känner mig bättre efter att jag också blev drabbad av vinterkräksjukan, men däremot så måste jag fokusera på att STÄDA BORT skitviruset här hemma, så tyvärr hinner jag ÅTERIGEN inte blogga om min utbildning och allt annat, men jag ska anstränga mig för att hinna det innan helgen är slut :)
I torsdags morgon vid 05 ungefär blev jag akut magsjuk. Nice. verkligen...
Det gjorde iallafall inte ont i min nyopererade manick så det var ju bra, men resten var ju bara som att man är halvt död, som vanligt när man är spysjuk...
Jag äter ju btw waran, det märktes.. Haha! Jag kräktes så kraftigt att ådror vid ögonen poppade så det blev små blåmärken i huden .. sjukt såg det ut, ni får en bild innan helgens slut.. och förövrigt så kunde jag ju inte äta mina mediciner heller så hela jag mådde ju rätt kasst bara pga det .. Sen stannade penicillinkuren upp också vilket var såååå dumt eftersom man aldrig ska göra så, men yeye. vad ska man göra liksom?

Städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0