Idiot blogg

Jag har försökt blogga 3 gånger under måndagen och tisdagen. MEN JÄVLA Fittblogg.se har inte riktigt fungerat som det ska. Jag blir arg, såklart. och tröttnar på att blogga. Jag har egentligen massor att berätta.. Om när jag åkte in till jour-grejen på sjukhuset pga såret, berätta om att vi fått magsjukan här (eller okej, sambon har) och även om en fin kommentar jag fått, dessutom ska jag berätta klart om min skola OCH vad jag gjorde i helgen som var så kul med finaste kirsty.......... Men nu börjar min skola, ås jag hoppas innerligt att detta iallafall postas, så jag har en reminder om vad jag ska skriva om.....................

Random bild

Kommentarer
Postat av: Jenniey Love

Tycker också blogg.se har krånglat de senaste dagarna=( Hoppas dom löser de fort, så tråkigt att blogga när inget fungerar som de ska. Kramiz<3

2013-02-20 @ 11:31:03
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0