Förövrigt hann jag inte skriva detta innan

Jag var alldeles för ivrig i mitt skolarbete och engagemang så jag glömde skriva om att jag har fått datum för operationen. 6 februari blir det (Y)!
Lite synd att det blir mitt i veckan och sådär, men det var ju väntat eftersom alla är lediga på helger haha
ja.. Utöver det har jag inte mycket att säga, tänker posta mitt andra mail här snart, mailet som var till hon tjejen som ska hjälpa mig lite angående hjärtfelet.. Det är bara det att jag har en del skolarbete kvar och sen ska jag ge min man en massage innan jag sover, så jag får skriva om brevet imon exempelvis, och operationen vet jag inte så mycket om, så det får nog bli efter 6e februari :)
 


Ytterligare en text om lite orättvisor.. jag vet, jag blir lättpåverkad av sånt som är orättvist.

Den rikaste femtedelen av jordens befolkning står för 86
procent av den privata konsumtionen – den fattigaste
femtedelen endast för 1,3 procent.
225
miljardärer äger lika mycket som hela den fattigaste
hälften av jordens befolkning.
Världens två
rikaste personer har tillsammans mer pengar än
de 48 fattigaste länderna i världen.
Bara inköpen
av glass i Europa motsvarar 60 miljarder kronor – lika mycket som det skulle kosta i extraresurser för att ge jordens alla barn en grundutbildning
Källa: Svenska Naturskyddsföreningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0