Rensar datorn

Sitter just nu och rensar datorn, men tänkte bara säga att jag och wiktor just disskuterade vad som sas i hans telefonsamtal.. Ifall betalningen löst sig eller inte..
så jag frågade "vad sa dom när du ringde?"
"att det var lunch" svarar wiktor..
Då tänker jag, alltså wtf? har han blivit stockholmare eller? Försöker vara hipp... Totalt opassande honom, haha" och så säger jag "när började du bli stockholmare?" ( i stockholm säger man nämligen att det är lunch när något är lungt..) och han tittar på mig som att jag var dum i huvudet..
så säger jag "eller.. jaha? du menar att dom verkligen hade lunch?....."
"öh.. Ja!"
 
 
Förövrigt så har jag saknat emma mycket idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0