Tiden bara rinner iväg!

AMAGAAD! hahah allvarligt. Jag trodde att klockan var typ.. 21 kanske.. men nej. 01. Nu ska jag snart sova.
Tänkte bara berätta om ett fint litet brev jag fick av en jättesöt gubbe :)

Vet inte hur länge folk läst min blogg m.m så tänker dra storyn rätt kort, trots att den finns att läsa i sin fullhet HÄR.

En gång för typ 1 år sen hittade jag en plånbok på stan, riktigt stor med massor utav kort och IDn och massa pengar.. Den tillhörde en äldre man, och istället för att göra som många skulle gjort och ta pengarna, så försökte jag ringa mannen. Han hade inget telefonnummer på nätet när jag försökte nå honom via eniro, så istället rotade jag i plånboken och hittade ett visitkort så försökte jag på det nummret och då svarade mannen, han visste inte ens om att han tappat den och han blev så själaglad. Det gjorde mig lycklig :) Och nu runt juletider har den fine mannen skrivit ytterligare ett tackbrev till mig och jag blir så jävla glad. Jag älskar när folk uppskattar att man är snäll. Jag själv uppskattar snälla människor så jävla mycket så det är bara skönt att någon uppskattar tillbaks :) Åååh! Lycka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0