Todaysies

"Its a mix beteween tulips and daysies..I call them.. Todaysies!" Haha. Ja, jag gillar jim carrey  <3

Hursomhelst så är jag lite mixad i känslorna.. Jag har så mycket att göra, och det kliar i hela mig för jag vill göra något, men inget av det jag borde göra är så jävla intressant, förutom det som är jobbigast att göra (skriva brev till farbrorn med plånboken).. Såatteh.

Nu tänkte jag strax ta mig i kragen och göra grejerna för dagen, men innan det måste jag planera upp exakt hur mycket tid jag ska lägga på varje sak, eftersom jag vaknade halv ett idag. HUR FAN gick det till kan man ju undra då, eftersom jag gick upp 08 varje annan jävla dag och tvingade upp mig trots wiktors sömnproblem som väcker mig?
Jo. Jag sov i gästsängen (som btw har dom bästa jävla sängkläderna!! <3 men wiktor hatar dom, så vi använder aldrig dom..) och glömde min alarmklocka inne i sovrummet.. Perfekt. Verkligen. Heh.

Så nu har jag ca 7h kvar av den här dagen (för ja, jag ska sova vid 22 och vända mitt jävla dygn tills skolan börjar på måndag!) och då gäller det fanimig att vara effektiv.
Ha en fin dag :) Hej!
 
 
Här får ni en nyårsbild från arkivet.. 2009-2010 skiftet.. En av de bästa nyårsaftnar jag har haft. Helt underbart var det.. Förutom just sorgen som befann sig på nyårsdagen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0