Karneval i Landskrona

Tjabba! Jag är nyligen hemkommen från Landskrona där det är festival och har vart ett tag .. På lördag blir det SVAK (Svenska Akademien) och jag längtar! Fan vad nice.
Jag sitter på en dator med windows 8 så jag hajjar inte riktigt vad fan jag håller på med men hoppas att det publiceras och syns haha..

Jag saknar min familj hemma i Jönköping men måste säga att det ändock har vart trevligt här i Helsingborg :)
Idag har vi spelat Cube World, käkat langos och munkar och chorros(Churros?) (typ som fattiga riddare i stavar..) och suttit ett tag på espressohouse i väntan på en konsert av The forsaken som spelade i landskorna. Wiktors vän Tobbe ville dit eftersom han skulle supporta sin kollega, han sjöng i bandet.. nice nice
 
Nu ska jag sova.. Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0