Middagshjälpen

Tja! jag har börjat med en ny grej som jag tycker är lite kul! Jag har knappt aldrig råd med köksprylar till mig själv och wiktor (dels för att det finns SÅ JÄVLA mycket jag vill ha och aldrig kan bestämma mig för en sak, men om jag mot förmodan bestämmer mig för en pryl så är de alltid så in i helvetes dyra.. hah! Dels böcker men även redskap! ) så jag har blivit medlem här för att dela goda recept och testa nya saker, få inspiration och förhoppningsvis få belöning för att jag sprider inspiration.
Har ju redan berättat om att jag har en egen hemsida där jag sparar alla recept jag vill ha kvar, för att jag ska slippa ställa den fråga man ställer vaaaaaaaaaaarje jävla dag "vad ska vi ha för mat idag?"... Så mycket enklare att samla allt på en plats ! och extra stolt är jag ju för att min bror har gjort hemsidan åt mig :)
Men den här middagshjälpens hemsida är bara för skojs skull, så jag försöker få lite belöningar :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0