Semesterfoton!

Hejsan :D Nu tänker jag ladda upp foton från denna sommaren och skriva lite vad som hände (Y) De stora "äventyren" laddas upp var för sig i ett inlägg, som ex. Nathalies student, Cykla runt Hven, Landskrona karnevalen..

Här är ett foto på kusinens hund :)
 
 
Pappa, jag & Farmor åkte upp till Tabergs topp och fikade :)
 
I helsingborg så hängde vi en del med Tobias :)
 
 
Ibland kan man lola runt lite med sina vänner tycker Tobias
 

Jag & Wiktor gick på promenad en dag, det blev en rejäl tur och det var jättefint och mysigt meeen det var riktigt jobbigt tillslut
 
 
Det fanns fina buskar vid Pålsjö slott, de var klippta speciellt och man kunde gå mellan dem (Y)!
 
En grillkväll hos Tobias
 
 
 
Martin var där med :)
 
och även Lina
 
Jag & mina bröder har spelat Supernintendo några dagar
 
Vi kollade på gamla foton hos mamma, här har vi morfar i ung ålder :)
 
Boris var här och lekte med DemonDogDonna
 
Wiktor byggde ett ashögt korthus en kväll :D blev rätt impad
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad söt hund!
Råkade du inte stampa extra hårt i golvet när du såg korthuset? ;)

Svar: Haha ja! Den hunden är riktigt gosig
hahaha! ;) Nej faktiskt inte, det kändes för elakt efter alla timmar han hade kämpat!
Camilla

2013-07-30 @ 18:51:22
URL: http://emmasjoblom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0