Hellooooo!

Hejsan! :D åh vad jag har saknat det här! Har haft fullt upp dagarna i ända men idag är jag tillbaks woho \o/
Idag ska jag iväg till sjukhuset men inte för min egen del utan ska hjälpa en nära vän att hitta dit ^^ Hon flyttade till jönköping för ett tag sen när hon gifte sig med min fina vän Oliwer såatteh, hon har aldrig behövt besöka sjukhuset förrut men nu är det dags :) Jag och Sarah tänkte även kolla på en film sen efteråt men jag måste faktiskt övningsköra med pappa. Imorgon börjar jag på körskolan, fuck vad nervös jag är. Jag var så grym förra året att jag skulle få signa upp till uppkörning men det gick inte pga att lämplighetsintyget hade gått ut, men det var ETT år sen, hoppas det sitter i min ryggrad så jag vet hur jag ska köra.. för jag vill verkligen inte ha tappat allt..... åh snälla ;(

Ska berätta vad jag  gjort sen förra tisdagen när jag åkte till stockholm and all that, med massvis av bilder, men det får vänta ett tag :) Ska bara koppla upp min egna dator här hemma hos pappa (ja, tillochmed det har jag inte hunnit med haha!)
Jag säger HEJ till det underbara vädret och välkommnar det, samtidigt säger jag hejdå här så hoppas jag att jag skriver ikväll om hur min körning med farsan gick..
 
 
Bilden får representera mig, jag har sovit jäävligt länge idag och snarkade tydligen också lite i morse, men då var wiktor som tur var uppe ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0