Uppkörningen failade

Jaja.. Det sög balle, men igår hade vi klassåterträff så det lyfte väl upp situationen lite.
Idag ska jag till Helsingborg och jag vet inte hur länge jag stannar, jag hoppas på fint väder och att det blir nice att slappna av lite.

Klassåterträffen igår började runt 15 då båda josefinorna kom, sen runt 16 kom några fler. Wiktor var här också och hade en polare med sig (Y).. klockan 17.30 hade alla kommit förutom Samone och hon svängde väl in nån gång runt 18 :)
En del gick hem runt 21 och resterande stannade till typ 00, var hursomhelst väldigt trevligt.

Vi började att tjata lite sen grillade vi, därefter var det femkamp och sen jordgubbar+glass + lite spel.. Efter det så satte vi oss och kollade igenom massa gamla bilder som jag hade på datorn haha, sjukt nice..Sen så drog de flesta hem eller ut ^^ Jag, W och hans polare satt uppe och tjatade tills 01 typ. Fan vad jag var trött... men yeye! ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: isabella

mums vad det ser gott ut! :)

2013-07-07 @ 08:59:05
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0