kvällsbio även denna fredag :)

Hejhej! Igår åkte Boris och Sabina hem, var mysigt och trevligt att ha över dom :)
 
Vi var på lincon igår, samt en liten tur i gamla Linköping och sen köpte vi hem pizza och kollade på Mio min Mio, vilken jävla nostalgisk musik! Men filmen var väl inte kanon haha fast om man var liten hade man älskat den igen tror jag, världens jävla adventure film! 
 
Ikväll blir det oblivion på bio med w
sen just det... Haha.. I onsdags kväll/natt så åkte jag in till akuten.. Herreguuud haha! Vet inte ens vad som hände men yeye, ont som faaaaaan gjorde det... Skulle sova runt 01 och drog av mig sportbh:n (som jag nu efter operationen måste ha) och sen vet jag inte vad fan som hände, ifall ärret spräckte eller ifall jag rörde till maskinen under skinnet eller om jag bara klämde en nerv men fyyyyyyfuck vad ont det gjorde... Så tillslut när jag insåg att jag inte kunde slappna av med armen utan att det gjorde fruktansvärt ont så körde Boris mig och w till akuten..så snällt <3
sen typ... Ja, de visste inte riktigt vad de skulle göra så jag fick en OxyNorm (grov smärtlindring) och sen åka hem.. Fanns ingen kardiolog där som kunde se mig vilket var ok för jag tror inte jag hade orkat göra en undersökning av det som gjorde såååå ont kl 02 på natten liksom xD så vi åkte hem, fortfarande med armen upp i luften... Och fick tipset att på något sätt hålla upp bröstet så kanske armen kunde läggas ner, vilket fungerade (så förmodligen var det en nerv i en muskel som både arm och bröst arbetar mot) och sen tog jag OxyNorm...  Sen läste jag biverkningarna.... Dödlig tablett hahaha jag flippade ur och blev helt paranoid och försökte få mig själv till att spy ett dussintals gånger... Det gick inte haha... Så då var jag tvungen att vara uppe i en timme till för jag inte ville somna om det Fanns risk för andningsdepression (andningsystemet slås ut) och då satt jag och w uppe och väntade tills tabletten började verka, det testades genom att han nöp mig hårt som fan, och efter en timme typ kände jag inget och då visste jag att tabletten fungerade :) så då kunde jag somna men drömde om att jag dog hela tiden :s och w min fina låg uppe halva natten bara för han var orolig över att jag skulle sluta andas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0