En sak som gör mig barnsligt glad

Haha, jag MÅSTE bara dela med mig, för jag skrattar så jag kissar ner mig! (eller okej, jag skrattade så mycket de första gångerna jag hörde det) hahah åh!

Robbie Williams låt (inte robin williams skådespelaren som dog..Förövrigt r.i.p) "Road to mandalay" så är det ett pruttljud insatt.

Vid 1.53-1.54 på spotify hittar man det, och jag hittade det p.g.a min sambo haha! jag hade skivan i bilen och så sa han "vänta jag hörde ett pruttljud!" och jag tänkte "äh haha han är dum i huvudet det var ju säkert vindrutetorkarna .. Men nej, han spolade tillbaks och jovars, nog var det ett pruttljud mitt i låten. HAHA JAG ÄLSKAR det här<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0