Min ork är så pass kass...

(Skrivet 23 juni. Sparat i utkast och publicerat senare)

Jag tänkte på en sak idag.. Idag är en såndär typiskt dålig dag för hjärtat.. Vädret är helt oförutsägbart och varierar sig mellan asvarmt och torr luft till tung luft med åska och regn... Det är så sjukt svårt att andas bra sånna här dagar.. Men utöver det så sov jag jättedåligt..
Vaknade upp med att jag blödde från läppen igen..

Pacemakern gjorde faktiskt inte så ont i natt, jag kunde sova rätt hyfsat även på högersidan men jag var däremot inte ens lite trött efter att jag vaknade av allt blod i ansiktet..
Sen att vi skulle upp 5.30 i morse gjorde ju inte saken bättre.. Usch xD
 
 
När jag går till bussen på morgonen nu för tiden (efter pacemakern är inne i kroppen får man inte köra bil på en månad) så går det sämst att gå.. Jag orkar typ ingenting helt ärligt. Måste vila 2 gånger mellan att jag går hemifrån till bussplatsen, och det är på riktigt inte mer än 200 meter..
I hörnet längst ner ser ni hur långt 50 m är, och där krysset är ungefär så ligger min busshållsplats.
 
Jag orkar ingenting. Jag läste en blogg, krigszonen .. Jag har IDENTISKA tankar och känslor som henne, om det mesta.. Men jag orkar inte ens skriva om det.. Jag är dock LIITE mer positiv än henne, men allt om försäkringskassan, om alla jävla AS JOBBIGA SUPERSTORA livsförändrande beslut HELA jävla tiden. jag orkar inte.
Jag vill kunna gå ut och bara skita i allt. Men det går inte. Och det är inte alltid jag känner så iofs. Ofta är jag ändå glad över att jag fått uppleva allt, men nu jävlar räcker det väl?....

tänkte skriva klart mitt inlägg "att byta hjärta del 2" också, som handlar om dels själva utredningen för hjärtbytet men även lite hemsidor där man kan läsa en sjukt informativ bok på.. och så tänkte jag slänga med pacemaker ingreppet också, som egentligen inte har något med att byta hjärta att göra men ah ^^
Så skriva lite om det, men det blir senare för nu ska jag börja se på en serie som blivit rekommenderad, Breaking Bad.
Typ alla har sett den, men när jag såg att den hade 9,6 på IMDB så kände jag bara att jag måste fan kolla in den.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenniey Love

Tycker du är så otroligt stark gumman efter allt du fått genomgå.

Jag läser/följer Krigzonen också. Hon har fått mig se ljuset i det svåra och peppar en till att kämpa på. kramiz<3

Svar: Tack fina kämparkamrat :) Ja, krigzonen har verkligen kämparattityd och hon har väldigt många tankar som är exakt som mina

Kram och hoppas idag är en ljus dag för dig :)
Camilla

2014-08-23 @ 11:20:51
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0