Hjälp mig, snälla. Hur kommer man ihåg saker?

Alla tips är välkomna! Jag äter waran (blodförtunnande medel, REJÄLT blodförtunnande.) och måste därför alltid bära ett halsband som berättar om detta, ifall jag hamnar i en olycka. Det är bara en stor jävla petitess: jag glömmer fan halsbandet hemma minst 80% av alla gånger jag går ut....... Jag kan inte sova med halsbandet eftersom jag är rädd att jag ska kvävas, och jag har 3 st olika (okej, en är borta för tillfället så två) så jag inte ska tappa bort allihopa och de ligger på olika stället etc. Men ÄNDÅ glömmer jag hela tiden.
Jag har inte pallat bry mig förut, för jag tänker "ofta något skulle hända mig".. Men seriöst det är bara dåligt tänk. För OM jag nu hamnar i en olycka så har jag typ -2%chans att överleva haha, och får dom reda på att jag äter waran kvickt så kaaanske min %ökar till åtminstone 1% XD och det är ju alltid bra. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0