Snabb-update!

Tänkte bara kasta mig in här kvickt innan jag lägger mig för dagen.. jag är på gång med mitt långa blogginlägg, men jag har haft alldeles för lite tid... Kommer hem från skolan runt 18 varje dag och börjar ofta tidigare än 08 för att jag ska hinna med.. men jag stressar åtminstone inte i arbetet jag gör.  Och jag skulle uppskatta om folk inte klagar på att jag inte läser halvtid trots att jag borde. JAG VET. jag vet så jävla väl. men jag mår bara sämre om jag låter skiten ligga och blir stressad över det. Det är bara några få veckor kvar nu på exjobbet (praktiska bitarna) så jag vill fixa det här..
Dessutom kan jag inte mäta ett av enzymerna längre för maskinen är lite konstig... Har liiite panik över det där.. Men ja, det måste lösa sig.

Nu fram tills söndag har jag fullspäckat! sen på måndag får vi se hur landet ligger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0