Egenproducerad julkalender till sambon

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska lägga i min sambos julkalender... Det är min tur iår igen och jag är pepp men lite förvirrad.. Jag kan inte göra något MED honom, kan inte ge honom en lapp som det står "Biljett för en dag ute i snön med Camilla" eftersom jag inte orkar nånting längre... Så nu kommer det bli mindre personligt och mer... köpta saker, vilket är lite synd och MYCKET svårare...

Såhär såg det ut förrförra året och då var det mest massa lappar med aktiviteter, en och annan kalsong och raklödder typ bara... Men nu.. Mycket svårare!
 
Förövrigt tittade jag på kejsarens nya stil igår, jag skrattade precis lika mycket som första gången jag såg den och haha.. Kronk?! jag blev typ kär i den stora dumma underbara karaktären <3
 
 
Jag mår mycket bättre nu föresten.. Idag ska jag diska och fixa iordning i köket, sen ska jag kolla efter julklappar till mamma och wiktor på nätet och skriva lite på sista versionen av exjobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0