Hemma i jönköping denna veckan

Eftersom jag är sjukskriven har jag inte så mycket om dagarna och denna veckan är jag i jönköping (fr.o.m igår till söndag) för att hjälpa, stötta, peppa och hänga med pappa nu när han har bytt lägenhet. Mest är jag bara hans shopping-kompanjon men ja, det är viktigt det också :D
 
Igår mådde jag fruktansvärt dåligt, tog jag femton steg så kunde jag knappt andas. Hoppas verkligen att det blir bättre idag, men jag tror inte sannolikheten är så stor för just nu har jag en infektion i kroppen eftersom jag tog vaccinet för vinterinfluensan igår.. 
Det som står på listan idag är att försöka byta däck (eller beställ tid till däckbyte) till min bil, handla gardiner, rullgardiner, duschdraperi och draperistång, lite porslin och mattor och tavlor... Skruva ihop hans nya hylla och fixa iordning några flyttlådor och besöka gamla lägenheten för att hämta det allra sista,
 
Förövrigt saknade jag min sambo svinmycket i morse.. hah.. kändes jättesorgligt, speciellt eftersom han hade skickat den här bilden till mig
 
 
Finaste ever. <3
 
Pillerdags för mig nu, så får vi hoppas att min första steg denna dagen inte känns så tunga som igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0