Tjuu Duudes xD

Serriii jag är kissnödig .. Dumma vätskedrivande medicin..

Täääääänkte bara berätta att jag är kass.. suttit hela dagen sen jag kom hem från skolan.. ca 17.30 och sagt att jag ska plugga men har det hänt? nej..
Så nu tänkte jag iallafall skriva lite här för det är ju (nästan) som att plugga.. (A) haha nej.. men man skriver iallafall något..

Jaa alltså.. Det där om otrohet?..

Jag vet att Tim älskar mig jätte mega super duper mycket.. Men jag känner ändå en liten..chans att han typ skulle kunna vara otrogen..
Inte för att jag är dålig eller vårat sex suger elr liknande.. utan mer för sånt där dåligt "i stundens hetta"
Meeeeeen iallafall.. jag skulle nog fan aldrig kunna vara otrogen.. jag menar inte mot tim iaf..
jag älskar honom djupt och ärligt..
men sen också det där att vi har dåligt sex osv.. det tycker inte jag så skulle inte kunna göra det för den orsaken heller.. och då kommer vi ju igen till "i stundens hetta"
okej fine man blir galen om man är kåt kanske men jag skulle aaaadlrig gå emot min moral och mina åsikter och allt ajg står för BARA för att få ett knull eller liknande.. herregud..
Och så tänkte jag också på att.. OM han ngn gång skulle vara det.. Likosm det hade vart over Diiiiiiiirekt..
jag skulle slått till han och gått iväg.
sen skulle jag skrivit en lapp med frågor som jag vill ha svar på (t.ex. "har du testat dig sen dess?" "När hände det?" "varför gjorde du det?" "kändes det bra?" osv osv.) sen skulle jag fått svar på dem tillbaka och sen skulle jag vart out of his life for good..

Känns det som jag är lite väl hard on people? ;( Kanske jag är men .. nje.. otrohet är verkligen inte min grej..

Sen typ har jag tänkt på det där med möhippor / Svensexor.. VAD FAN är det man firar? att man kan knulla runt en sista dag innan man är gift ? WHAAT.. jag fattar inte.. skulle fan adlrig släppt iväg tim på en jävla svensexa.. Och nu tänker ni "herregud vilken jävla kärring att vara tsm med.. man ska ju bara ha lite kul" okej jätte kul att gå och knulla med ngn dagen innan man gifter sig ? vafan xD? Eller jag kanske har fått helt fel uppfattning om vad svensexor /möhippor går utpå.. dock tror jag svesexor är lite mer sexuella än möhippor..

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Nu har jag aldrig varit på någon, men när pappa var på en av sina barndomsvänners svensexa så tror jag att de åkte till Polen, fråga mig inte vad de gjorde där. Tror det är vanligt med att besöka strippklubbar. Mamma åkte till Tivoli i Köpenhamn med sina kompisar på sin möhippa xD

2008-10-15 @ 17:40:14
URL: http://ahlendenriktige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0