Alla dessa papper!

Sitter nu och läser alla papper som jag fått från universitetsjukhuset i lund..



Innehåller:
2 papper med mina egna frågor som jag vill veta.
1 intyg i pappersformat från överläkaren där han säger att det är ok för mig att resa med flyg
1 CD skiva med en liten film om en hjärtopererad patient (gubbe som verkade trevlig kan jag ju tillägga :))
1 papper som är som ett "brev" till mig där de säger " du ska opereras" typ...
1 papper med Duschråd
2 st tvättsvamp som är decinfiserande (stavas?.. haha!)
1 papper om filmen på CDskivan
1 häfte (5 papper) med frågor till mig som jag ska besvara (måste verkligen ta tag i det här nu!!!)
1 häfte (6 papper) med risker och komplikationer
7 stycken broschyrer/små böcker ( allt från 12 sidor till 25 sidor var)
och ytterligare 2 st "brev" till mig, som jag fick när det närmade sig lite..

Blä haha nu blev jag verkligen opepp. men ska gå till mamma nu och fylla i svar till alla frågorna..


Förresten, visste ni att man kyler ner kroppe till 22 grader under en hjärtoperation?

Det tycker jag är helt sjukt för jag har alltid lärt mig att det är LIVSFARLIGT att bli nerkyld t.ex. om man skulle trilla i en isvak eller något? haha! men antar det är mycket enklare att leva igen OM man gör så under de omständigheterna som det är i en operation... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0