Dålig timing

HAAAAAAAAAAAAAA blir galen! har jättemycket att göra idag SÅKLART för imon åker vi. Kan fortfarande inte riktigt fatta det. TUR att jag har så mycket att göra för då tränger jag bort alla dumma sjukhustankar..


Hursomhelst så har jag ont i halsen vilket suger eftersom jag verkligen INTE borde opereras om jag har en infektion i kroppen...
Men ja. anledning till att jag är galen är att jag sitter här framför datorn och vägrar lyfta min röv. Tror inte jag vill åka innerst inne och därför bara sätter mig här och försöker vara "Beroende av ett spel".. tror ni det kan vara så? hah.. åh. dummmmmmmmmmmma saker!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra? :)

2010-08-31 @ 12:23:02
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0