Good Job!

Verkligen... NOT! haha.. Pappa sitter och röker i soffan. "Ska alltid röka under fläkten om jag inte är nere i mitt arbetsrum" GREJEN ÄR... jag har sett han göra såhär fleeeeeeeera gånger.. Och jag tror INTE han kommer lyckas hålla sig UTE och röka när jag har opererats. Fine kanske första veckan sen kommer han säga "du är okej nu så..."
Lol i bollen..

Herregud vafan börjar man röka för? har aldrig förstått det... OKEJ KANSKE om man är typ 13 år och tycker det är lite ballt eller så.. då kan jag förstå att man råkar fastna i det och inte orkar sluta.. Meeeen jag känner MÅNGA människor som började röka när dom var typ 17 - 19 år.. wtf är det liksom?
Och även om jag HATAR folk som röker på annat så tycker jag fanimej att det nästan är bättre. Jag menar cigaretter = farligt och man får INGET kul...
Men om man röker på så får man ju iallafall något "för det", man förstör sig och man får lite roligt.. Cigaretter är bara....BARA ENDAST dåligt:P finns ju inte minsta lilla positiva sak med det..

Anyway... haha.. gillar inget av det när mäniskor gör det så ska väl inte sitta och jämföra men ja...
Fy pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0