Herregud..det börjar ta sig i mitt huvud..

Nu är klockan 04.20.. jag gick och la mig för typ fem timmar sen... Nu sitter jag här nyvaken.. jag vaknade två gånger i natt och storgrät, som tur var väckte jag inte tim, och det var över super löjliga drömmar....

Funderar på om det är hjärtoperationen som ligger där gömt och jag tänker på det?? På dagarna känns allt lätt.. då tänker jag ens sällan på det.. Igår t.ex. så åkte vi förbi ett formul1 hotell och DÅ slog det mig att jag skulle opereras.. hade nästan helt glömt bort det...


Ne usch jag vill inte sova igen... mamma ska upp om en timme typ och vill ju inte göra henne orolig så ska nog försöka sova igen trots allt...Fan alltså...vakna två gånger på fem timmar? inte normalt.. igår när jag skrev mitt godnattinlägg så var jag så trött så jag höll på att trilla ihop så jag borde bara sovit nu... inte sitta här...


kan ju lika väl passa på att berätta om mina otroligt töntiga drömmar som gjorde att jag vaknade och storlipade...Kommer inte ihåg den första så mycket...

Jag drömde om att jag blev jagad av en .. inte ens en mördare.. vet inte ens vad det var för snubbe.. iaf en man genom skogen.. jag vann och ändå vaknar jag och storlipar?.. jag sprang ut ur skogen först.. vafan..



Den andra drömmen var inte ens nära en mardröm.. jag drömde om att hela familjen sov över hos familjen Sabadija.. men grejen var att det var inte deras hus.. iaf så satt jag vid datorn typ 02.00 på natten och chattade/bloggade.. så sa pappa (som han också brukar) "men gå och lägg dig klockan är mycket", vad jag dock reagerade på i sömnen var att det var helg och ALLA andra var uppe.. så jag tänkte att jag sätter mig i vardagsrummet och tittar på TV med klas..
Det gjorde jag. Men pappa fortsatte. Han blev nästan supertjatig..

Iaf sen slutade det med att jag såklart INTE kunde somna och låg där på vardagsrumsmattan och försökte.. medans pappa, varenda gång jag tittade upp eller hostade eller vad som helst, alltid sa till mig..Jag fick inte ens leka med thea och norah!

Klockan 05 på morgonen kom Jenny hem.. hon kom med lillpojken i famnen.. hon hade gjort en tentamen OCH jobbat en timme.. Jag undrade hur hon orkade men blev glad att hon kom hem för jag visste att Jenny och mamma skulle iväg till Hasse och leena.. dom skulle typ på någon "handikappades dag" eller något.. så Jenny hade köpt en fin sak till en tjej som Leena jobbar med...
Jag gick såklart upp när mamma och jenny började prata..
Och jag blev svinledsen där.. Jag vet inte vad pappa sa eller så.. men jag tog och kastade den fina saken rakt in i väggen och ställde mig istället och drack en iskall cola ur kylen (Wtf liksom?) sen gick jag in till pappa som hade sagt det dumma..
Så sa jag "Du är så himmla taskig" "Du har bara vart rent taskig hela dagen" "Det är inte rättvist"
Så upprepade jag den meningen fem gånger, för varje gång var pappa, igen, bara taskig och dryg och sa "vad säger du, jag hör inte för du har snor i näsan" (vilket jag hade för jag hade gråtit så mycket på vardagsrumsgolvet över att jag inte fick göra något annat än ligga där)..

Sen så vaknade jag och var verkligen supersnorig och började storlipa.. vadfan?! SOM OM pappa inte är dryg i verkligheten ? HAH.. iofs inte TASKIG. men det är ju fan ingen mardröm.....







Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla vän! Va go du är! Vilken jobbig dröm... jobbig pappa Tommy... men vet du en sak? Den fina presenten va ju till dig, men det va en överraskning=) Önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt söta Milla! Kram

2010-08-18 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0