Hjärtoperations datumet är satt.

Den första september ska jag åka till lund. Dock är första dagen inte operationsdagen. Helst och oftast brukar man få det dagen efter så den 2a september kommer jag mest troligt att opereras. Kan ändras OM det kommer in något akutfall som dom måste operera t.ex..


Har pratat med tim, mamma, pappa osv.. Allt känns skönt faktiskt.





Förresten så var filmen sleepers svinbra.. Ska även se once upon a time in america med för den skulle tydligen också vara bra.. DOCK ska jag nu fortsätta rensa min garderob( vet klockan är mycket men jag kan inte sova )
Har slängt massa fina grejer.. haha ÅÅH klarar inte av sånt häääärrrr! XD
Första gången någonsin jag gör en superstor rensning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0