Mycket babbel igårkväll! ;)

Har väntat svinlänge med att skriva i bloggen eftersom jag visste att mitt nästa (detta) inlägget skulle bli svinlångt och då är det ju jobigt om man har 4 andra inlägg att läsa också.. Anyway igår satt jag och pappa och pratade konstaaaaaaaaaaaant i fem timmar.. Från 22 till 03 haha.. illa... men verkligen awesome..

Vi pratade om allt allt allt ..typ vego grejer, skolor, släkten, skiljsmässor, husdjur, sabina&boris, Tim, mina vänner, alkohol, jobbideér, känslor, resor, framtiden, rädslor, relationer och bröllop typ.. och såklaaaaart supermycket om hjärtfelet och operationen.. Även också om hur pappa och mamma upplevde det de andra fyra gångerna jag opererades, det kommer jag ju inte ihåg något av..


Första gången jag opererades var jag 7 eller 9 dagar... Andra gången och tredje gången var jag knappt 2 månader... Sen fjärde gången var jag lite mindre än fyra år.. Då är det ju inte så konstigt att jag inte kommer ihåg något...



En bild på mig som typ..ettåring.. kanske 2? :P


Nu ska vi käka så sparar osm utkast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0