operationsfunderingar

Hmm.. funderat på en sak..har aldrig haft komplex över något med min kropp.. inte ens för ärren för operationen.. Inget med min operation har gjort att jag känt mig ful. Kollade precis igenom bilder och såg dethär...



Har alltid vetat att min ena näsborre är större än den andra.. HAHA MEN SÅHÄR STOR SKILLNAD?! :P Det beror på att när jag var liten så fick jag sondmat genom näsan.. Orkade helt enkelt inte äta, det var för jobbigt för mitt hjärta..


sen funderar jag på en annan sak.. ska jag sätta upp mitt hår i flätor under operationen? eller har ni någon annan bra håruppsättning som ni kan tänka er???





Imon måste jag ringa läkaren med! Får jag inte glömma

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej hej :) ville bara kika in och tipsa dig om en tävling jag har nu där du hur enkelt som helst kan vinna ett par awesome skor designade utav josefin crafoord! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html#comment



Lycka till :) <3

2010-08-23 @ 02:09:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0