Tims födelsedag! =D

Tjaaa! Jag vaknade nyss.. klockan är kvart i 12.. hehe...Men vi ska inte göra något på dagen idag..vilket är lite surt.. men antar man måste vila med..

Dock ikväll ska vi till times square och titta när det är mörkt :) Awesome!!! Plus att jag kaanske kan få gå in i några butiker ;)

Jag sa ju att jag bara packade 6 st ombyten och hade mer eller mindre skrivit upp hur länge jag skulle ha varje ombyte?? Jag failade. Hah. har bara ett ombyte kvar och det är 6 dar kvar (med denna)

Jaja :) Idag ska ni få massa videos så jag kan ha skriva något kul innan ikväll iallafall!
Dock en sak.. Jag måste spara hela min dagbok på lunarstorm idag med.. så... det tar ju ett tag.. hehe..




Jossan :) om Mina vänner. Mina ÄKTA vänner.:
ååååhh milla jag älskar dej med, du är en undebar människa och vi kommer alltid ha varandra!! jag önskar att jag kunde följa med dej när du gör din operation. Vi ses när du kommer hem!! Då sätter vi oss på ett mysigt fik eller liknande och pratar gamla minnen och skapa nya minnen tsm!

Tack för att du alltid har funnits där för mej i alla lägen. Puss på dej Millsan <3

Svar: <3 aww... Ja det gör vi verkligen.. hehehehe fast får inte skratta åt något idiotiskt vi gjort för då kommer det göra svin ont ;))
aww.. Inga problem alls jossan.. <3<3!!!!!!!! Puss




Så. NU skajag ladda up pvideos på utube så får ni dom sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0